ΜΠΡΑΒΟ! ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΑ 1000000€ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΕΝΑ ΣΕΤ ΦΟΡΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝ!
Η ομάδα του Marilyn Boutique σας ευχαριστεί για την αγορά σας. Ωστόσο επειδή θέλουμε να είστε πάντα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε, είτε επειδή ζητάτε αλλαγή του προϊόντος, είτε επειδή παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν, είτε επειδή δεν σας ικανοποιεί η αγορά σας και θέλετε επιστροφή χρημάτων.
ΜΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ & ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΓΟΡΑ!
Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας και μόνο με την αποστολή της απόδειξης αγοράς. Μετά το πέρας των δεκατεσσάρων (14) οι αλλαγές δεν γίνονται δεκτές.
Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, να μην έχει φορεθεί και χρησιμοποιηθεί και να μην έχει πλυθεί), δηλαδή χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα (ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής). Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.
Προϊόντα με έκπτωση -50% και άνω δεν αλλάζονται, δεν επιστρέφονται και δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Τα προϊόντα σε έκπτωση αλλάζουν με όλα τα προϊόντα .
Η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος γίνεται ΜΟΝΟ μέσω μέσω της εταιρείας που παραλάβατε την παραγγελία σας δηλαδή ΕΛΤΑ Courier ή Speedex ή Γενική (ισχύει μόνο για την Ελλάδα).
Σε παραγγελία που έχετε αλλαγή δεν μπορεί να γίνει χρήση εκπτωτικού κουπονιού.
Σε παραγγελία που έχετε κάνει χρήση εκπτωτικού κουπονιού, δεν μπορεί να αφαιρεθεί πιστωτικό υπόλοιπο.
Σε παραγγελία που έχετε αλλαγή δεν μπορεί να γίνει χρήση ενέργειας (όταν είναι ενεργή) "Gift Order" (δώρου για παραγγελίες άνω των 80€)
Σε περίπτωση δεύτερης (2ης) αλλαγής τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (αν υπάρχουν) επιβαρύνουν εσάς. Αυτό ισχύει και για τα VIP μέλη. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει.
Η πρώτη απόφαση σχετικά με το πως θα διεκπεραιωθεί η αλλαγή του προϊόντος σας δεν αλλάζει (αν για παράδειγμα αποφασίσετε να κάνετε αλλαγή προϊόντος δεν μπορείτε μετά να την αλλάξετε και να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων).
Σε περίπτωση που δεν θέλετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών προκειμένου να προβείτε στην διαδικασία αλλαγής, σας δίνεται ή δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν σε άριστη κατάσταση μόνο με την εταιρεία που παραλάβατε το δέμα σας (ΕΛΤΑ Courier ή Speedexή Γενική), με δική μας χρέωση. Αφού παραλάβουμε την επιστροφή σας και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο επιστρεφόμενο προϊόν ενημερώνεται το σύστημα μας για το πιστωτικό υπόλοιπο σας ίσο της αξίας του επιστρεφόμενου προϊόντος. Το πιστωτικό ποσό μπορείτε να το χρησιμοποιείστε χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό, για επόμενη αγορά σας!
Αλλαγή ή επιστροφή στα σκουλαρίκια δεν γίνεται για λόγους υγιεινής .
Όλες οι παραγγελίες φεύγουν από εμάς περιποιημένες & κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους στο νούμερο ή στο προϊόν ή στην κατάσταση του προϊόντος (ελαττωματικό) τα έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημά μας. Και σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας!
Οι αλλαγές και οι επιστροφές σε Κύπρο και Εξωτερικό επιβαρύνουν τον πελάτη.
Είμαστε στην διάθεση σας να σας ενημερώσουμε και να σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις παραπάνω διαδικασίες μέσω email: [email protected] ή μέσω μηνύματος στη σελίδα μας στο Facebook ή στο Instagram ή μέσω τηλεφώνου: +30 2251 024107!