1. Πως μπορώ να παραγγείλω;Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω e-shop ως απλός επισκέπτης ή ως εγγεγραμμένος χρήστης. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας. Διαφορετικά, μπορείτε να μιλήσετε μαζί μας μέσω μηνυμάτων στα Social Media (Facebook και Instagram), να μας στείλετε e-mail στο info@marilynboutique.gr ή να καλέσετε στο +30 2251 024107. Είμαστε στην διάθεση σας Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 έως 16:00 και Σάββατο 09:00 με 14:00! Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!
2. Γιατί να κάνω λογαριασμό στο site σας, δεν μπορώ να παραγγείλω χωρίς εγγραφή;
Φυσικά μπορείτε να παραγγείλετε ως απλός επισκέπτης στο e-shop μας! Σας προτείνουμε όμως να κάνετε λογαριασμό στο site μας προκειμένου να έχετε την δυνατότητα να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας και σας δίνετε η δυνατότητα της wishlist!
3. Τι είναι η Wishlist;
Όταν κάποιο προϊόν είναι εξαντλημένο, σας δίνετε η δυνατότητα της wishlist! Για να ενεργοποιήσετε την wishlist αρκεί να πατήσετε σε ένα προϊόν το κουμπί Προσθήκη στην Wishlist. Στην συνέχεια, επιλέγετε το νούμερο που επιθυμείτε (εκτός αν είναι one size) και την ενημέρωση μέσω e-mail. Όταν γίνει και πάλι διαθέσιμο το προϊόν θα σας αποσταλεί e-mail αυτόματα! Προσοχή, να ελέγχετε πάντα τα ανεπιθύμητα e-mail σας!
4. Στέλνετε στο εξωτερικό;
Εξυπηρετούμε όλες τις χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συγκεκριμένα οι αποστολές μπορούν να σταλθούν σε: Αγγλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρο, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία και Φιλανδία.
5. Με ποια μεταφορική συνεργάζεστε;
Συνεργαζόμαστε με τα ΕΛΤΑ COURIER με πανελλαδική κάλυψη για την άμεση, ασφαλή και αξιόπιστη αποστολή των προϊόντων σε εσάς. Για αποστολές σε Κύπρο συνεργαζόμαστε με τη Fast Parcel Cyprus (FPC) των Ελτα κουριερ. Για αποστολές εξωτερικού που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση (πλην Ελλάδας και Κύπρου) συνεργαζόμαστε μέσω ΕΛΤΑ COURIER με την υπηρεσία EMS (Express Mail Service). Εάν επιθυμείτε άλλο τρόπο αποστολής επικοινωνήστε μαζί μας. Για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε στους Τρόπους Αποστολής.
6. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 3,00€, εξαίρεση αποτελεί το νησί της Μυτιλήνης που τα έξοδα αποστολής είναι 2,00€. Για την Κύπρο τα έξοδα αποστολής είναι 9,00€, για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα μεταφορικά έξοδα υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα μας πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
7. Πως μπορώ να πληρώσω;
Στις τηλεφωνικές παραγγελίες ή μέσω μηνυμάτων μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή (δίνετε τα χρήματα στον κούριερ) ή με τραπεζική κατάθεση (μέσα σε 48 ώρες μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας μπορείτε να καταθέσετε ή να μεταφέρετε μέσω IBAN το ποσό της παραγγελίας σας στους λογαριασμούς της εταιρείας μας. Μετά το πέρας των 48 ωρών η παραγγελία σας διαγράφετε αυτόματα από το σύστημα μας. Μετά την κατάθεση σας ενημερώστε μας μέσω τηλεφώνου, e-mail ή μηνύματος στα Social Media για να επισπεύσουμε την διαδικασία αποστολής του δέματος σας.). Αν επιλέξετε να κάνετε την παραγγελία σας μέσω του e-shop μας μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε τέσσερις τρόπους πληρωμής: αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή Paypal. Για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε στους Τρόπους Πληρωμής.
8. Πότε έχω δωρεάν μεταφορικά;
Δωρεάν μεταφορικά έχετε για παραγγελίες άνω των 100€,για αγορες με πιστωτική/χρεωστική ή paypal και όταν είστε VIP μέλος.
9. Τι είναι τα VIP μέλη και πως μπορώ να γίνω;
Τα VIP μέλη έχουν -10% έκπτωση σε όλα τα μη εκπτωτικά προϊόντα μας και δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα για πάντα! Για να γίνετε VIP μέλος όλες οι παραγγελίες σας θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά και μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και η συνολική αξία των αγορών σας πρέπει να είναι τουλάχιστον 500€.
10. Αν δεν μου κάνει κάτι μπορώ να κάνω αλλαγή;
Οι αλλαγές γίνονται κανονικά, για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε στην Πολιτική επιστροφών μας!
11. Μπορείτε να μου κρατήσετε ένα κομμάτι και να μου το στείλετε αργότερα;
Κρατήσεις ρούχων δεν γίνονται, όμως μπορείτε να κάνετε παραγγελία να την πληρώσετε ώστε να δεσμεύσετε τα προϊόντα σας και να τα στείλουμε όποτε θελήσετε. Σε αυτή την περίπτωση η μέθοδος αντικαταβολής δεν είναι εφικτή.
12. Μπορώ να δω τα προϊόντα σας από κοντά;
Δουλεύουμε μόνο ηλεκτρονικά, δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα.
13. Κάθε πότε ανανεώνεται τα προϊόντα σας;
Κάθε Κυριακή στις 18:00 και κάθε Τετάρτη στις 15.00 ανεβάζουμε βίντεο με όλες τις νέες μας παραλαβές στο κανάλι μας στο Youtube, στην σελίδα μας στο Facebook και στο προφίλ μας στο Instagram, έπειτα είναι όλα διαθέσιμα στο e-shop μας. Ανά δύο με τρεις ημέρες ανανεώνουμε τα προϊόντα μας για αυτό σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε την wishlist ώστε να ενημερώνεστε για την επανάληψη των αγαπημένων σας προϊόντων!
14. Που μπορώ να βρω τα βίντεο σας;
Μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα στην κατηγορία Videos στο e-shop μας,
15. Στέλνετε χονδρική;
Οι παραγγελίες που αποστέλλονται αφορούν μόνο λιανικές συναλλαγές.
16. Κάθε πότε έχετε εκπτώσεις;
Εκπτώσεις γίνονται εντός σεζόν και στο τέλος κάθε σεζόν υπάρχει Bazaar με εκπτώσεις έως και -60%!
17.Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@marilynboutique.gr, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, από την σελίδα μας στο Facebook, από το προφίλ μας στο Instagram ή καλέστε μας στο +30 2251 024107.